Töltsd le az ingyenes e-bookot, amelyben megmutatjuk, hogy hogyan épül fel az email marketing rendszerünk, ami átlagosan 30%-kal nagyobb árbevételt hoz ügyfeleinknek!
Töltsd ki az alábbi űrlapot és már küldjük is az e-bookot:
Köszönjük!
Már el is küldtük a megadott e-mail címre az e-bookodat!
(Ha nincs az elsődleges mappában, nézd meg a Promóciók vagy SPAM mappát is elképzelhető, hogy oda landolt!)
Akik már minket választottak
Ha feliratkoztál hozzájuk, a mi hírleveleinket és automata üzeneteinket kapod





Ügyfeleink eredményei
3,1 millió Ft bevétel az együttműködésünk első 3 hónapjában a 0-ról: pasztamania.hu
Kihívás: Az együttműködésünk előtt egyetlen hírlevelet sem küldtek még ki és automatizmusok sem voltak beállítva. Volt már 6000 feliratkozójuk, de nem volt foglalkozva velük.
Megoldás: Elkezdtünk rendszeresen kommunikálni hírlevelekkel a termékekről, beállítottuk az alap, illetve az upsell automatizmusokat és létrehoztunk egy hatékony leadgyűjtési folyamatot, hogy megállás nélkül jöjjenek az új feliratkozók.
Eredmény: Havonta 480-560 új lead. Havi + 1 millió ft bevétel a hírleveleknek és az automatizmusoknak köszönhetően. Az egyre nagyobb listának köszönhetően ez folyamatosan növekszik.
1,3 millió Ft bevétel az együttműködésünk első 3 hónapjában a 0-ról: DogleDesign.hu
Kihívás: Az együttműködésünk előtt nem foglalkoztak az email marketinggel, így mindent a nulláról kellett felépíteni. Feliratkozók voltak, de még sosem lettek megszólítva, automatizmusokat sem használtak.
Megoldás: Létrehoztunk egy hatékony leadgyűjtő folyamatot, amelynek köszönhetően gyorsan érkeztek az új feliratkozók. Elkezdtünk stratégia alapján kommunikálni és létrehoztuk az alap, illetve az upsell automatizmusokat is.
Eredmény: Havonta 350-400 új lead. Havi + 1-1,3 millió ft bevétel a hírleveleknek és az automatizmusoknak köszönhetően.
984 ezer Ft bevétel az együttműködésünk első hónapjában: glutenmenteslisztek.hu
Kihívás: Bár volt már egy nagyobb email listájuk és folyamatosan is kommuikáltak a feliratkozójukkal, azonban átütő sikereket nem értek el, a havi bevétel az emailekből nem ment 300 ezer ft felé.
Megoldás: Létrehoztunk az emaileknek egy szép, jól olvasható, reszponzív design-t és létrehoztunk egy hírlevéltervező táblázatot, aminek köszönhetően könnyedén tudtunk stratégiában gondolkozni és rendszeresíteni a hírlevél kommunikációt.
Eredmény: Havonta 200-230 új lead. Áltagosan havi 1 millió ft plusz bevétel.
A harmadik legnagyobb bevételi forrás kiépítése: ecohaztartas.hu
Kihívás: Nagyobb listával rendelkező ügyfelünk, akik kevés energiát tettek bele az email marketingbe, nem volt rendszeres kommunikáció, kevés új feliratkozó érkezett és nem voltak automatizmusok sem beállítva.
Megoldás: Első lépésként a leadgyűjtő folyamatot raktuk rendbe, majd felépítettünk egy kommunikációs stratégiát és létrehoztuk a legfontosabb automatizmusokat és az up-sell automatizmusokat is.
Eredmény: Havonta 400-480 új lead. Áltagosan havi 2-2,3 millió ft plusz bevétel.