Köszönjük, már el is küldtük a megadott email címre az e-bookot!* Viszont ne menj még! Kérd az ingyenes konzultációnkat!
Ez egy teljesen díjmentes 20-25 perces telefonos konzultáció, ahol a Te webshopodra szabjuk a rendszerünket és megmutatjuk, hogyan tudod a legjobban használni!
*Ha nem találod az elsődleges leveleid között, nézd meg a Promóciók és a SPAM mappát is, lehet hogy oda landolt!
Tudjuk, hogy az email marketing bonyolultnak tűnik, sok a téves információ a weben és nehéz beszerezni megbízható forrásokat. Ráadásul vállalkozóként úgy érzed, hogy minden platformal tisztába kell lenned. Éppen ezért a stratégiai átbeszélésen egy konkrét rendszert adunk át, amivel akár Te is eltudsz indulni!
Kihívás: Az együttműködésünk előtt egyetlen hírlevelet sem küldtek még ki és automatizmusok sem voltak beállítva. Volt már 6000 feliratkozójuk, de nem volt foglalkozva velük.
Megoldás: Elkezdtünk rendszeresen kommunikálni hírlevelekkel a termékekről, beállítottuk az alap, illetve az upsell automatizmusokat és létrehoztunk egy hatékony leadgyűjtési folyamatot, hogy megállás nélkül jöjjenek az új feliratkozók.
Eredmény: Havonta 480-560 új lead. Havi + 1 millió ft bevétel a hírleveleknek és az automatizmusoknak köszönhetően. Az egyre nagyobb listának köszönhetően ez folyamatosan növekszik.
Kihívás: Az együttműködésünk előtt nem foglalkoztak az email marketinggel, így mindent a nulláról kellett felépíteni. Feliratkozók voltak, de még sosem lettek megszólítva, automatizmusokat sem használtak.
Megoldás: Létrehoztunk egy hatékony leadgyűjtő folyamatot, amelynek köszönhetően gyorsan érkeztek az új feliratkozók. Elkezdtünk stratégia alapján kommunikálni és létrehoztuk az alap, illetve az upsell automatizmusokat is.
Eredmény: Havonta 350-400 új lead. Havi + 1-1,3 millió ft bevétel a hírleveleknek és az automatizmusoknak köszönhetően.
Kihívás: Bár volt már egy nagyobb email listájuk és folyamatosan is kommuikáltak a feliratkozójukkal, azonban átütő sikereket nem értek el, a havi bevétel az emailekből nem ment 300 ezer ft felé.
Megoldás: Létrehoztunk az emaileknek egy szép, jól olvasható, reszponzív design-t és létrehoztunk egy hírlevéltervező táblázatot, aminek köszönhetően könnyedén tudtunk stratégiában gondolkozni és rendszeresíteni a hírlevél kommunikációt.
Eredmény: Havonta 200-230 új lead. Áltagosan havi 1 millió ft plusz bevétel.
Kihívás: Nagyobb listával rendelkező ügyfelünk, akik kevés energiát tettek bele az email marketingbe, nem volt rendszeres kommunikáció, kevés új feliratkozó érkezett és nem voltak automatizmusok sem beállítva.
Megoldás: Első lépésként a leadgyűjtő folyamatot raktuk rendbe, majd felépítettünk egy kommunikációs stratégiát és létrehoztuk a legfontosabb automatizmusokat és az up-sell automatizmusokat is.
Eredmény: Havonta 400-480 új lead. Áltagosan havi 2-2,3 millió ft plusz bevétel.