Ingyenes webinar webshop tulajdonosoknak!

Hogyan érhetsz el 30%-al több bevételt a webshopodban az email marketing segítségével,

anélkül, hogy több hirdetési költségre lenne szükséged?

Ismerd meg a rendszert, amivel akár 30%-al nagyobb bevételt is elérhetsz a webshopodban!

Ebben az előadásban bemutatom, hogy

2024. szeptember 16. 17:30

Fontos információk

Ingyenes

Az előadás teljesen ingyenes, de a helyek száma korlátozott ezért a részvétel regisztrációhoz kötött

Online

100% élő, online előadás, melyet kényelmesen, otthonról tudsz végignézni

Időpont

2024. szeptember 16. hétfő 17:30 Az előadást kb. 1 óra hosszúságúra tervezzük, a végén pedig kérdezési lehetőség is lesz

350+ néző

A korábbi webinárokra eddig már több, mint 350 fő jelentkezett. Ezt az előadást már többször is megtartottam és rengetegen találták hasznosnak.

Akik már minket választottak

Ha feliratkoztál hozzájuk, a mi hírleveleinket és automata üzeneteinket kapod

Ügyfeleink eredményei

1,3 millió Ft bevétel az együttműködésünk első 3 hónapjában a 0-ról: DogleDesign.hu

Kihívás: Az együttműködésünk előtt nem foglalkoztak az email marketinggel, így mindent a nulláról kellett felépíteni. Feliratkozók voltak, de még sosem lettek megszólítva, automatizmusokat sem használtak.

Megoldás: Létrehoztunk egy hatékony leadgyűjtő folyamatot, amelynek köszönhetően gyorsan érkeztek az új feliratkozók. Elkezdtünk stratégia alapján kommunikálni és létrehoztuk az alap, illetve az upsell automatizmusokat is.

Eredmény: Havonta 350-400 új lead. Havi + 1-1,3 millió ft bevétel a hírleveleknek és az automatizmusoknak köszönhetően.

984 ezer Ft bevétel az együttműködésünk első hónapjában: glutenmenteslisztek.hu

Kihívás: Bár volt már egy nagyobb email listájuk és folyamatosan is kommuikáltak a feliratkozójukkal, azonban átütő sikereket nem értek el, a havi bevétel az emailekből nem ment 300 ezer ft felé.

Megoldás: Létrehoztunk az emaileknek egy szép, jól olvasható, reszponzív design-t és létrehoztunk egy hírlevéltervező táblázatot, aminek köszönhetően könnyedén tudtunk stratégiában gondolkozni és rendszeresíteni a hírlevél kommunikációt.

Eredmény: Havonta 200-230 új lead. Áltagosan havi 1 millió ft plusz bevétel.

A harmadik legnagyobb bevételi forrás kiépítése: ecohaztartas.hu

Kihívás: Nagyobb listával rendelkező ügyfelünk, akik kevés energiát tettek bele az email marketingbe, nem volt rendszeres kommunikáció, kevés új feliratkozó érkezett és nem voltak automatizmusok sem beállítva.

Megoldás: Első lépésként a leadgyűjtő folyamatot raktuk rendbe, majd felépítettünk egy kommunikációs stratégiát és létrehoztuk a legfontosabb automatizmusokat és az up-sell automatizmusokat is.

Eredmény: Havonta 400-480 új lead. Áltagosan havi 2-2,3 millió ft plusz bevétel.

Gyakori kérdések

Mi e-mail marketing ügynökségként csak és kizárólag email marketinggel foglalkozunk, tehát teljeskörű szolgáltatás nyújtunk, ami magába foglalja a: email kampánystratégiát és kampánytervezést, listakezelést és szegmentálást, kreatív tervezést és szövegírást, valamint automatizált e-mail kampányok megvalósítását és mindezek folyamatos optimalizálását. Célunk, hogy segítsünk a webshop tulajdonosoknak maximalizálni az e-mail marketingből származó bevételüket, javítsuk a közönségükkel való folyamatos kommunikációt és rengeteg újravásárlást generáljunk.

Teljesen! Az e-mail marketing egy rendkívül hatékony stratégia, amit bár gyakran szeretnek alábecsülni. A lehető legjobb és legolcsóbb módszere annak, hogy kapcsolatba tudj lépni a közönségeddel, ezáltal reklámozd a termékeidet és növeld az eladásokat. Költséghatékonysága, magas befektetési megtérülése, valamint a célzott, személyre szabott üzenetek kézbesítésének képessége miatt a mai napig az egyik leghatékonyabb eszköz.

Az e-mail marketing lehetővé teszi, nem csak a webshopok, hanem minden vállalkozás számára, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjenek ügyfeleikkel vagy potenciális vásárlóikkal, nyomon követhessék a kiküldött hírlevelek és automata üzenetek teljesítményét részletes elemzésekkel, és hosszú távú ügyfélkapcsolatokat építsenek ki. Az általunk kialakított rendszer használatával és a kampányok folyamatos optimalizálásával az e-mail marketingben rejlő teljes potenciált kihasználhatják a webshopok és akár 30% plusz árbevételt is elérhetnek vele.

Nálunk nincs kőbe vésve az, hogy melyik szoftvert használjuk és általában az ügyfelekhez igazodunk ebben a kérdésben. A leggyakrabban és az általunk legjobban preferált email marketing szoftver, ami ár/érték arányban is elég jó a nemzetközi piacon az a MailerLite nevű szoftver. Viszont ezenkívül dolgoztunk már a Klavyio, Mautic, Brevo, Mailchimp, Listamester, ActiveCampaign, Hubspot, SalesAutoPilot szoftverekkel is.

Igen, bár nem hátrány, ha már rendelkezel egy bizonyos feliratkozói bázissal, azonban bármekkora a listád mindig az első és legfontosabb lépés a jó leadgyűjtő folyamat kiépítése. Ha nagy listád van, akkor azért, hogy a lista mindig friss legyen, ha pedig kicsi a listád, akkor azért, hogy a lista minél nagyobb legyen.